Meeting Dutch Clarion user group

Hi All,

It has been several years since we had a meeting of the Dutch Clarion user group. That’s too long ago, so it’s time for meetings to kick new life into them.

The meetings of the Clarion user group are open to all Clarion users.The language will be Dutch. The meetings are held on a weekday evening in a location somewhere in the middle of the country. We start the evening with a joined dinner to get to know each other or catch up.

After dinner we move to a meeting room and a few people who want to will give a presentation on various topics related to Clarion. In addition, there is room to ask questions about programming problems.

If you are interested in such a meeting please drop me an email at koenUNDERSCOREtjoaAThotmailDOTcom

3 Likes

Too late for me, I was in Holland 2 weeks ago and could have taken some free time to see every body.
het is lang geleden voor me :slight_smile:

Didier

Well that is a bit pity. It would be nice if we were able to meet. And indeed, it has been a long time.

Cheers,
Koen

Hallo Didier,

Afgelopen week heb ik onderstaand bericht verstuurd aan de mensen op mijn mailinglijst. Jouw e-mailadres heb ik niet dus dan maar even op deze manier.

Groeten,
Koen

Beste mensen,

Zoals voor de zomervakantie aangegeven blijkt het dat er voldoende belangstelling is om weer een bijeenkomst van de Nederlandse Clarion gebruikersgroep te organiseren. Hierbij wil ik jullie hierbij uitnodigen voor een bijeenkomst van de Clarioneers op donderdag 26 september 2019, in Hotel “De Biltsche Hoek” in De Bilt.

De bijeenkomst begint met een gezamenlijk diner is om 18:00 uur. Het avondprogramma start dan om 19:30 uur. Op het programma staan in ieder geval:

  • Ervaringen met Clarion 11
  • Bouwen webservice met REST en JSON voor communicatie met een app
  • Toepassing gebruik SOAP (alleen de client side)
  • Gebruik van database triggers

Daarnaast zal er ruimte zijn om vragen te stellen. Het programma is nog niet compleet. Ik zoek bijvoorbeeld iemand die iets over H5 kan vertellen. Maar andere ideeën voor presentaties zijn uiteraard ook van harte uiteraard welkom.

De kosten voor deelname inclusief het tweegangen diner zijn € 37,50 per persoon. Als je alleen naar het avondprogramma komt zijn de kosten € 14,00.

Je kunt je opgeven voor de bijeenkomst door een e-mail te sturen aan [email protected].

Vermeld s.v.p. of je ook de hele bijeenkomst komt of alleen de avond. En natuurlijk het aantal personen.
Vraag eventueel ook collega’s want ik heb vast niet meer alle email adressen.

Als je speciale dieetwensen hebt, geef dat s.v.p. door dan kan daar rekening mee gehouden worden.

Laat s.v.p. zo spoedig mogelijk horen of je komt. Als blijkt dat de datum ongelukkig geprikt is kan ik dan nog een andere dag afspreken.

En denk s.v.p. nog even na of je een presentatie kunt geven.

Met vriendelijke groet,
Koen Tjoa
Nederlandse Clarion gebruikers groep

1 Like

Hi Koen,

I would love to attend one of these at some point, but this one clashes with the CIDC event.

Maybe next time :slight_smile:

Regards,

Andy

Hi Andy,

Do you speak Dutch? :grin:
However enjoy the CIDC. I must admit I didn’t realize our meeting is at the same time as the CIDC.

Cheers,
Koen